×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 364
Menu

3 způsoby, jak si prohlížet LinkedIn profily anonymně | HIRECONOMICS #4

  • Autor článku  

Někdy se chcete podívat na kandidátův LinkedIn profil bez toho, aby si toho všiml. Pokud používáte placenou LinkedIn licenci , není to žádný problém. Pojďme se ale podívat na tři způsoby, jak to jde i zdarma. 

1. Google X-ray search

Nejjednodušší cestou dostat se ke kandidátovi je použití starého dobrého Googlu. Ten ví přece všechno, ne? Nejdřív se ujistěte, že jste odhlášené z vašeho LinkedIn profilu – nebo rovnou použijte nové okno prohlížeče. Ve vyhledávání Googlu mohou být použity následující vyhledávací příkazy (doplňte jméno, lokalitu, pracovní pozici, …):

site:linkedin.com/in “Name Surname” Location

site:linkedin.com/in “Name Surname” Location “job title”

Nicméně ke zhruba 12 % LinkedIn profilů se přes Google nedostanete z důvodů nastavení soukromí uživatelů. Může se také stát, že si nebudete mít možnost prohlédnout úplný profil a LinkedIn Vás bude nutit k založení vlastního profilu. V takovém případě můžete použít další nabízené metody.

 

2. EZ preview Plugin

Tento skvělý praktický nástroj (rozšíření pro prohlížeč Chrome) ušetří hromadu času při hledání na LinkedInu. Používáním tohoto zdarma dostupného nástroje si můžete profily prohlížet přímo na LinkedInu. Stačí do vyhledávání napsat jméno člověka, kterého si chcete prohlédnout, a jít na vyhledávácí seznam ,,lidé“, ale neklikat na profil. Namísto toho se vám při přejetí kurzoru nad jménem kandidáta objeví malé modré EZ logo. Když přes něj kurzorem přeběhnete, uvidíte okno celého profilu, který si pak můžete dle libosti proscrollovat nebo uložit.

 

  

3. ,,Anonymní“ LinkedIn profil
Pokud preferujete zůstat v anonymitě všem LinkedIn uživatelům, které si prohlížíte, můžete změnit nastavení Soukromý režim prohlížení v sekci Nastavení soukromí (sekci naleznete v rozbalovací nabídce na domovské stránce pod Vašim profilovým obrázkem):

 

   

Mějte na paměti, že zobrazovaný profil nakonec může být zároveň účinný k oslovování kandidátů – i když ne nutně na přímo. Můžete, například, pokud to jde, požádat vedoucího týmu nebo rovnou CEO společnosti, aby se na kandidátův profil podíval – jemu se tato aktivita zobrazí a bude vědět, že o něj ze strany společnosti zájem. Nastartujete tak kandidátovu zvědavost a zbytek už je na Vás.

Celý 4. díl HIRECONOMICS můžete zhlédnout zde:
Poslední aktualizace středa, 24 duben 2019 10:16

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz