Menu

Jak se dělá HR marketing v Česku? 6 rad od vítězů letošních Recruitment Academy Awards

    Pokud jste propásli summit vítězů letošních Recruitment Academy Awards, nemusíte smutnit! Naše redakce byla na místě a nic nám neuniklo. Přinášíme vám nejzásadnější postřehy od těch, kteří stojí za nejkreativnějšími kampaněmi v oblasti HR marketingu a employer brandingu v Česku. Druhý ročník RAA Winners Summit, který se uskutečnil…
Číst dál...

Pouze třetina firem bere employer branding vážně. Většina ho zanedbává

    Nezaměstnanost v České republice se stále drží rekordně nízko. Najít vhodné talenty do týmu nadále vyžaduje od náborářů pořádnou dávku času a energie. Přesto však firmy nevěnují dostatečnou pozornost aktivitám spojeným s budováním zaměstnavatelské značky. Vyplývá to ze společného průzkumu společností Recruitment Academy a Edenred, který byl proveden mezi…
Číst dál...

Blíží se Recruitment Academy Awards Winners Summit!

Chcete se dozvědět, jak dosáhnout úspěchu v náboru a zaměstnanecké značce? Pak si nenechte ujít 2. ročník Recruitment Academy Awards Winners Summit, který se koná 8. října 2024. Na této půldenní akci se setkáte s 9 vítězi Recruitment Academy Awards 2024, kteří vám prozradí svá tajemství a podělí se o své zkušenosti. Lístky jsou již v prodeji!Co…
Číst dál...

Recruitment Academy Awards 2024: Inspirujte se nejlepšími projekty v HR marketingu z Česka a Slovenska

  Vzdělávací společnost Recruitment Academy udělila 9 prestižních ocenění Recruitment Academy Awards českým a slovenským firmám za projekty v oblastech HR marketingu, employer brandingu a recruitmentu realizované v roce 2023 a 2024. Speciální cenu Recruiter roku získala Nicole Chladová. Slavnostní vyhlášení vítězů devátého ročníku soutěže proběhlo ve čtvrtek 30. května…
Číst dál...

9. ročník Recruitment Academy Awards: ocenenie najlepších projektov v oblasti HR marketingu a employer brandingu

 Dňa 30. mája 2024 sa uskutoční 9. ročník prestížnej súťaže Recruitment Academy Awards, ktorá oceňuje najlepšie projekty v oblasti HR marketingu, employer brandingu a náboru zamestnancov. Cieľom súťaže je inšpirovať český a slovenský trh a šíriť informácie o význame aktivít HR marketingových aktivít a aktivít employer brandingu a ich vplyve…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz