Menu

Recruitment Academy Awards 2024: Inspirujte se nejlepšími projekty v HR marketingu z Česka a Slovenska

Vzdělávací společnost Recruitment Academy udělila 9 prestižních ocenění Recruitment Academy Awards českým a slovenským firmám za projekty v oblastech HR marketingu, employer brandingu a recruitmentu realizované v roce 2023 a 2024. Speciální cenu Recruiter roku získala Nicole Chladová. Slavnostní vyhlášení vítězů devátého ročníku soutěže proběhlo ve čtvrtek 30. května 2024 v divadle Jatka78 v Praze. Pojďte se podívat, kdo další letos zazářil.

 

Do devátého ročníku soutěže se přihlásilo 75 společností a 130 projektů, které soutěžily celkem v 9 kategoriíchRecruitment není jen o obyčejném náboru zaměstnanců, ale především o příbězích a kreativitě. Věřím, že letošní ročník soutěže inspiroval nejednoho manažera k tomu, jak dělat věci jinak, říká Josef Kadlec, ředitel Recruitment Academy. „Během večera mnozí debatovali o využití umělé inteligence v recruitmentu. Proto předpokládám, že příští rok více firem vyzkouší tvorbu kariérních spotů třeba s pomocí AI,“ doplňuje.

Nejlepší inzerát roku: eBRÁNA

Společnost eBRÁNA nastavila svým inzerátem Obchodník/ce v oboru online marketingu laťku hodně vysoko. A není se čemu divit. Má to všechno – výstižné copy, uvedenou mzdu, skvělé vizuální provedení, kariérní video, představení kolegů, a dokonce i inspirativní příběh zaměstnance. Tleskáme! Tak to má být. 

2. místo: Ackee 

3. místo: Nemocnica Bory 

4. místo: Aplayerz 

5. místo: ORLEN Unipetrol

Náborová kampaň roku: Thermo Fisher Scientific Brno

Ve společnosti Thermo Fisher Scientific Brno ví, jak přilákat do týmu pracovníky s elektro vzděláním. Jejich kampaň se sloganem "Tahle práce ti sedne" využila symbol bílé výrobní kombinézy, kterou ve výrobě nosí každý pracovník. Mířila na kandidáty, jak v online, tak v offline prostředí. Dokonce se kampaň nesla se na vlně aktuálních témat, jako například hokejové mistrovství světa. Výsledek? 108 nových kolegů. Za to si firma zaslouží zlatou medaili.  

2. místo: Nemocnica Bory 

3. místo: JA Video Production - Městská policie Plzeň 

4. místo: Slovak Telekom 

5. místo: MultiSport benefit 

Referral program roku: MEWS SYSTEMS

Referral program, který šlape jako švýcarské hodinky! Tak tím se může pochlubit společnost MEWS SYSTEMS. 46 % nových zaměstnanců totiž nastoupilo do firmy v roce 2023 právě nazákladě doporučení od jiných zaměstnanců. O nových pozicích jsou pracovníci pravidelně informováni např. automatickými zprávami na SLACKU, během onboardingu nebo měsíčních all hands setkání. Za každou novou posilu do týmu zaměstnanec získá 1 500 euro. A v některých případech firma odměnu zvyšuje až na 3 000 euro. 

2. místo: Air Bank 

3. místo: Slovak Telekom & T-Mobile Czech Republic 

4. místo: ORLEN Unipetrol 

5. místo: PwC Česká republika 

Kariérní stránky roku – malé společnosti: Městská policie Brno

Že státní složky nerozumí employer brandingu? Kdepak! Městská Policie Brno vytvořila moderní kariérní stránky s uvolněným a věcným textem, který určitě osloví svou cílovou skupinu. Web zdobí několik náborových spotů, ze kterých uchazeči vycítí, že práce strážníků je sice namáhavá, ale velmi záslužná. Slogan „Nebuď z cukru“ tak hovoří za vše.  

2. místo: Breeze (Solidpixels) 

3. místo: ECOMAIL.CZ 

4. místo: NMS Market Research 

5. místo: NAKIT 

Kariérní stránky roku – velké společnosti: GasNet

Česká plynárenská společnost GasNet se do svých kariérních stránek opravdu opřela. Web je nabitý informacemi pro kandidáty, přitom nikoho nezahlcuje zbytečnostmi. Všechna sdělení jsou strukturována do kategorií podle jednotlivých týmů. V každé sekci uchazeči najdou originální kariérní spoty a důvody, proč se do firmy přihlásit.  

2. místo: Letiště Praha 

3. místo: Excalibur Army 

4. místo: Komerční banka 

5. místo: Makro 

Kariérní video roku – malé společnosti: Cardion Cars

Jak vtipně ukázat, že vaše firma nabízí moderní a vlídné pracovní prostředí? Vsaďte na celebrity. Přesně tak to udělala společnost Cardion Cars, která do svého náborového videa přizvala známé české tváře. Ve videu hraje např. Matěj Ruppert, Aňa Geislerová, Marek Taclík, Roman Holý, Tomáš Břínek alias TMBK, Patrik Hezucký, Laďka Něrgešová, Libor Bouček a spousta dalších.

2. místo: MultiSport benefit 

3. místo: ECOMAIL.CZ 

4. místo: JA Video Production - Městská policie Plzeň 

5. místo: Městská policie Brno 

Kariérní video roku – velké společnosti: ORLEN Unipetrol

Další netradiční zpracování náborového spotu má na triku ORLEN Unipetrol. Největší rafinérská a petrochemická společnost v Česku pojala náborové video jako filmový trailer. A působí to vskutku dokonale. Potenciální uchazeči totiž zjistí, že práce skladníka může být pořádná jízda.  

2. místo: PwC Česká republika 

3. místo: Letiště Praha 

4. místo: IKEA 

5. místo: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav (Klaudiánova nemocnice) 

Divácká cena PEOPLE´S CHOICE: ORLEN Unipetrol

Šanci rozhodnout o nejlepším kariérním videu dostali, kromě odborné poroty, i diváci během slavnostního galavečera Recruitment Academy Awards. V druhé polovině večera proběhlo hlasování, ve kterém se potvrdil verdikt poroty. Nejlepší kariérní video patří ORLEN Unipetrol.   

Edenred Wellbeing Award: Pivovary Staropramen

Pivovary Staropramen chápou význam slova flexibilita, a za to si zaslouží výhru v kategorii Edenred Wellbeing Award. Společnost nabízí svým zaměstnancům neomezený home office, možnost sestavit si vlastní plán pracovního dne, a dokonce si příležitostně napracovat volné pátky. Kdyby to někomu nestačilo, třikrát ročně lze sáhnout ještě po tzv. free days. Další plusy pak čekají zaměstnance v oblasti osobních překážek při práci, kdy se jim otevírají výhody nad rámec zákona. Tomu říkáme opravdová péče o zaměstnance!  

2. místo: IRESOFT 

3. místo: Arrow International CR 

4. místo: ČSOB 

5. místo: HENKEL SLOVENSKO 

Recruiter roku – Nicole Chladová

Prestižní titul Recruiter roku získala Nicole Chladová, která už přes dva roky působí na pozici Talent Acquisition Business Partner ve společnosti PwC Czech Republic. Porota Nicole ocenila za její proaktivní přístup v přepracování náborového procesu pro oddělení auditu a sama již zpracovala více než 1300 kandidátů ke 100% spokojenosti všech stran. Nicole sama popsala ve svém děkovném příspěvku na sociální síti LinkedIn, že za jejím úspěchem stojí nejen požitek z práce, ale i skvělý tým a podpora jejího blízkého okolí.  

Slavnostní vyhlášení vítězů devátého ročníku soutěže proběhlo ve čtvrtek 30. května 2024 v divadle Jatka78 v Praze. Soutěž Recruitment Academy Awards vznikla za účelem inspirace, edukace a zviditelnění nejlepších projektů v oblasti HR marketingu, employer brandingu a recruitmentu. První ročník soutěže proběhl v roce 2015. Od té doby každoročně vítěze vybírá odborná porota složená z desítek českých a slovenských HR profesionálů.  

Petra Brabencová

Petra Brabencová

 

email: petra.brabencova@goodcall.eu

SOCIAL PROFILE
linkedin

 

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz