Menu

9. ročník konference Happiness@Work Live! láká na spojení štěstí a leadershipu

Tisková zpráva: Jak se dá spojit štěstí a leadership tak, aby z něj benefitovali  jak zaměstnanci, tak firma? Na to odpoví čeští i zahraniční řečníci a řečnice 19. 10.  na 9. ročníku mezinárodní konference Happiness@Work Live! v pražském  Kongresovém centru. 

Vystoupí například Jos de Blok (Buurtzorg), Janka Haderková (KROS), Mark C. Crowley (autor Lead From The Heart), Radvan Bahbouh (QED Group), Jan Vlachynský (Lidi z baru), Olga Vlachynská (PsychOlinka), Natasha Swerdloff (The Principle Institute)a další. Součástí bude i oblíbené Happy EXPO, zážitková zóna, skvělý catering nebo třeba dětský koutek od 100 Skupin. Letos se akce poprvé spojí s  paralelně probíhající talkshow konferencí Culture Rocks. 

Pro CEOs, lídry, personalisty i zaměstnance 

V minulých letech se konference soustředila na štěstí v práci v těžkých časech a jeho  udržitelné nastavení do budoucna. Letos se řečníci zaměří na to, co má společného štěstí  v práci a leadership. Skvělá firemní kultura totiž není o vysokých mzdách a benefitech. Jedná  se o něco mnohem hlubšího, co se může stát součástí firmy a prospívat jak byznysu, tak lidem  a jejich okolí. A významně do toho promlouvají právě lídři.  Ve čtyřech tematických blocích se podíváme na základní pilíře, které přímo souvisí se štěstím  a leadershipem. Jde o zaměření na výsledky a jejich smysl, budování hlubokých vztahů,  růstové myšlení a udržitelné zdraví. 

Na co se konkrétně zaměříme?

● Nové typy organizací / tyrkysové organizace

● Kompetence lídra budoucnosti

● Budování důvěry a psychologického bezpečí

● Energy management u sebe i v týmu

● Budoucnost práce

Čím dál přesvědčivěji se ukazuje, že posun od managementu k leadershipu vede cestou porozumění a budování důvěry v týmech. Lídři musí přinášet do svých týmů a organizací inspiraci, pěstovat psychologické bezpečí a důvěru, učit se a rozvíjet učící se organizaci.
Lídr by měl ale samozřejmě začít nejprve u sebe. Měl by vědět, odkud sám čerpá energii a jak  s ní pracovat. I v organizaci budoucnosti to bude mnohdy ona/on, kdo ponese pochodeň. Sám ale musí být v neustálém rozvoji a přizvat k němu i ostatní.
Důvěru samozřejmě nevybuduje, pokud sám nebude autentický/á a připravený na velkou otevřenost. A konečně otázka smyslu a směru, kterým je potřeba postupovat, je jeho/její snad nejdůležitější kompetencí.

O své zkušenosti s tématem se podělí řada vystupujících od nás i ze zahraničí:

- Michal Šrajer, spoluzakladatel Happiness@Work 

- Radvan Bahbouh, psycholog, kouč, matematik a CEO QED Group

- Mark C. Crowley, autor knihy Lead From The Heart: Transformational Leadership For  The 21st Century 

- Jos de Blok, zakladatel a CEO Buurtzorg

- Natasha Swerdloff, zakladatelka The Principles Institute 

- Olga Vlachynská, psycholožka a psychoterapeutka ve výcviku – PsychOlinka -

- Jan Vlachynský, zakladatel proslulé brněnské gastronomické skupiny Lidi z Baru

- Janka Haderková, lídr se srdcem kouče a CEO KROS

Plus několik dalších. I letos bude konference ve znamení udržitelnosti. Už před lety  se organizátoři zavázali, že udělají maximum pro minimalizaci negativních dopadů všeho,  co s pořádáním takto velké akce souvisí. Ať už jde o lokální catering, přístup k produkci  jednorázových materiálů, nebo výběr produktových partnerů. 

Povídání s inspirativními lidmi, EXPO, relaxační zóna i dětský koutek 

Kromě hlavních řečníků se návštěvníci mohou těšit také na odpolední „nekonferenční stoly”,  kde si budou moci promluvit o tématech, která je samotné pálí. Mezi přednáškami budou  připraveny brain breaks, při kterých si lidé vyzkouší například dechová cvičení a protáhnou  si tělo. A pokud budou potřebovat, mohou se kdykoliv přesunout do relax zóny. A pro ty, kteří  najdou odhodlání, budou k dispozici také ledové bazénky a chladová terapie vedená  zkušenými kouči. 

Součástí konference je každý rok i oblíbené EXPO, kde nabízené produkty a služby přímo  souvisejí s tématem konference. Letos na něm dostanou prostor zdarma i neziskovky,  které pomohou vybrat fanoušci konference na sociálních sítích. Vystavovat bude  např. WinWinJob, JOBka, Tierra Verde, Seduo, Wolt, Soulmio, Porozumění mysli, Hedepy,  Be-DNA, Preventado, Red Button, Pinya, Company Cloud, Sova Net - Plusco, Dev Pack,  Verdikto, Talent'em, Feel Good Company, Modern Midlife Mentors, Happy Market, Berry’s  nebo Akademie Libchavy. 

Příjemným zpestřením akce bude oblíbené impro a pořádná after party. Pro rodiče bude  v Kongresovém centru přichystán také dětský koutek od 100 Skupin, aby si mohli v klidu užít  celou konferenci, zatímco o jejich děti bude skvěle postaráno. 

Silnější díky hlavnímu partnerovi – České spořitelně 

Pořádat tak velkou mezinárodní konferenci by nebylo možné bez spolehlivého hlavního  partnera. Letos je to Česká spořitelna, která z principů Happiness@Work vychází, neustále  pracuje na dalším rozvoji a má už toho hodně za sebou také v oblasti leadershipu. Svým přístupem nabourává klasický pohled na leadership v Česku a inspiruje i ostatní. Jsme rádi,  že toto téma můžeme posunovat a popularizovat spolu. 

Konference Happiness@Work Live! sice vznikla v Česku, ale i v Evropě jde o průkopnickou  záležitost. Celá se točí kolem návštěvnické zkušenosti. Samotný program je protkaný zážitky,  aby si lidé odnesli maximum informací i praktických dovedností. Téma konference rezonuje  mnoha firmami a jak management, tak zaměstnanci na něj kladou čím dál větší důraz.  Samotná akce je udržitelná, ať už cateringem, nebo filosofií partnerů. 

Vstupenky na konferenci a workshopy je možné zakoupit na: 
https://www.happinessatwork.live/cs#vstupenky
V případě zájmu o novinářské akreditace nás kontaktujte na promo@happinessatwork.cz

Kontakt pro média: 
Jana Palatá 
promo@happinessatwork.cz 
+420 776 060 835

O Happiness@Work 
Happiness at Work s.r.o. je konzultační společnost, která již devátým rokem pořádá mezinárodní konferenci  Happiness@Work Live!. Cílem společnosti je pomáhat měnit trh práce a učit zaměstnance, manažery i firmy,  že štěstí v práci se nevylučuje s efektivitou, právě naopak. Kromě konference, přednášek a workshopů nabízí také  Workshop Box, který je složený z 8 workshopů pro lepší týmovou komunikaci, nebo on-line databázi CLARA plnou  receptů na skvělou firemní kulturu.

 

Poslední aktualizace úterý, 05 září 2023 14:59
Petra Brabencová

Petra Brabencová

 

email: petra.brabencova@goodcall.eu

SOCIAL PROFILE
linkedin

 

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz