9. ročník konference Happiness@Work Live! láká na spojení štěstí a leadershipu
- Autor článku Petra Brabencová
Tisková zpráva: Jak se dá spojit štěstí a leadership tak, aby z něj benefitovali jak zaměstnanci, tak firma? Na to odpoví čeští i zahraniční řečníci a řečnice 19. 10. na 9. ročníku mezinárodní konference Happiness@Work Live! v pražském Kongresovém centru.
Vystoupí například Jos de Blok (Buurtzorg), Janka Haderková (KROS), Mark C. Crowley (autor Lead From The Heart), Radvan Bahbouh (QED Group), Jan Vlachynský (Lidi z baru), Olga Vlachynská (PsychOlinka), Natasha Swerdloff (The Principle Institute)a další. Součástí bude i oblíbené Happy EXPO, zážitková zóna, skvělý catering nebo třeba dětský koutek od 100 Skupin. Letos se akce poprvé spojí s paralelně probíhající talkshow konferencí Culture Rocks.
Pro CEOs, lídry, personalisty i zaměstnance
V minulých letech se konference soustředila na štěstí v práci v těžkých časech a jeho udržitelné nastavení do budoucna. Letos se řečníci zaměří na to, co má společného štěstí v práci a leadership. Skvělá firemní kultura totiž není o vysokých mzdách a benefitech. Jedná se o něco mnohem hlubšího, co se může stát součástí firmy a prospívat jak byznysu, tak lidem a jejich okolí. A významně do toho promlouvají právě lídři. Ve čtyřech tematických blocích se podíváme na základní pilíře, které přímo souvisí se štěstím a leadershipem. Jde o zaměření na výsledky a jejich smysl, budování hlubokých vztahů, růstové myšlení a udržitelné zdraví.
Na co se konkrétně zaměříme?
● Nové typy organizací / tyrkysové organizace
● Kompetence lídra budoucnosti
● Budování důvěry a psychologického bezpečí
● Energy management u sebe i v týmu
● Budoucnost práce
Čím dál přesvědčivěji se ukazuje, že posun od managementu k leadershipu vede cestou porozumění a budování důvěry v týmech. Lídři musí přinášet do svých týmů a organizací inspiraci, pěstovat psychologické bezpečí a důvěru, učit se a rozvíjet učící se organizaci.
Lídr by měl ale samozřejmě začít nejprve u sebe. Měl by vědět, odkud sám čerpá energii a jak s ní pracovat. I v organizaci budoucnosti to bude mnohdy ona/on, kdo ponese pochodeň. Sám ale musí být v neustálém rozvoji a přizvat k němu i ostatní.
Důvěru samozřejmě nevybuduje, pokud sám nebude autentický/á a připravený na velkou otevřenost. A konečně otázka smyslu a směru, kterým je potřeba postupovat, je jeho/její snad nejdůležitější kompetencí.
O své zkušenosti s tématem se podělí řada vystupujících od nás i ze zahraničí:
- Michal Šrajer, spoluzakladatel Happiness@Work
- Radvan Bahbouh, psycholog, kouč, matematik a CEO QED Group
- Mark C. Crowley, autor knihy Lead From The Heart: Transformational Leadership For The 21st Century
- Jos de Blok, zakladatel a CEO Buurtzorg
- Natasha Swerdloff, zakladatelka The Principles Institute
- Olga Vlachynská, psycholožka a psychoterapeutka ve výcviku – PsychOlinka -
- Jan Vlachynský, zakladatel proslulé brněnské gastronomické skupiny Lidi z Baru
- Janka Haderková, lídr se srdcem kouče a CEO KROS
Plus několik dalších. I letos bude konference ve znamení udržitelnosti. Už před lety se organizátoři zavázali, že udělají maximum pro minimalizaci negativních dopadů všeho, co s pořádáním takto velké akce souvisí. Ať už jde o lokální catering, přístup k produkci jednorázových materiálů, nebo výběr produktových partnerů.
Povídání s inspirativními lidmi, EXPO, relaxační zóna i dětský koutek
Kromě hlavních řečníků se návštěvníci mohou těšit také na odpolední „nekonferenční stoly”, kde si budou moci promluvit o tématech, která je samotné pálí. Mezi přednáškami budou připraveny brain breaks, při kterých si lidé vyzkouší například dechová cvičení a protáhnou si tělo. A pokud budou potřebovat, mohou se kdykoliv přesunout do relax zóny. A pro ty, kteří najdou odhodlání, budou k dispozici také ledové bazénky a chladová terapie vedená zkušenými kouči.
Součástí konference je každý rok i oblíbené EXPO, kde nabízené produkty a služby přímo souvisejí s tématem konference. Letos na něm dostanou prostor zdarma i neziskovky, které pomohou vybrat fanoušci konference na sociálních sítích. Vystavovat bude např. WinWinJob, JOBka, Tierra Verde, Seduo, Wolt, Soulmio, Porozumění mysli, Hedepy, Be-DNA, Preventado, Red Button, Pinya, Company Cloud, Sova Net - Plusco, Dev Pack, Verdikto, Talent'em, Feel Good Company, Modern Midlife Mentors, Happy Market, Berry’s nebo Akademie Libchavy.
Příjemným zpestřením akce bude oblíbené impro a pořádná after party. Pro rodiče bude v Kongresovém centru přichystán také dětský koutek od 100 Skupin, aby si mohli v klidu užít celou konferenci, zatímco o jejich děti bude skvěle postaráno.
Silnější díky hlavnímu partnerovi – České spořitelně
Pořádat tak velkou mezinárodní konferenci by nebylo možné bez spolehlivého hlavního partnera. Letos je to Česká spořitelna, která z principů Happiness@Work vychází, neustále pracuje na dalším rozvoji a má už toho hodně za sebou také v oblasti leadershipu. Svým přístupem nabourává klasický pohled na leadership v Česku a inspiruje i ostatní. Jsme rádi, že toto téma můžeme posunovat a popularizovat spolu.
Konference Happiness@Work Live! sice vznikla v Česku, ale i v Evropě jde o průkopnickou záležitost. Celá se točí kolem návštěvnické zkušenosti. Samotný program je protkaný zážitky, aby si lidé odnesli maximum informací i praktických dovedností. Téma konference rezonuje mnoha firmami a jak management, tak zaměstnanci na něj kladou čím dál větší důraz. Samotná akce je udržitelná, ať už cateringem, nebo filosofií partnerů.
Vstupenky na konferenci a workshopy je možné zakoupit na:
https://www.happinessatwork.live/cs#vstupenky
V případě zájmu o novinářské akreditace nás kontaktujte na promo@happinessatwork.cz.
Kontakt pro média:
Jana Palatá
promo@happinessatwork.cz
+420 776 060 835
O Happiness@Work
Happiness at Work s.r.o. je konzultační společnost, která již devátým rokem pořádá mezinárodní konferenci Happiness@Work Live!. Cílem společnosti je pomáhat měnit trh práce a učit zaměstnance, manažery i firmy, že štěstí v práci se nevylučuje s efektivitou, právě naopak. Kromě konference, přednášek a workshopů nabízí také Workshop Box, který je složený z 8 workshopů pro lepší týmovou komunikaci, nebo on-line databázi CLARA plnou receptů na skvělou firemní kulturu.