10 let na trhu: GoodCall mění svět práce k lepšímu
- Autor článku Petra Brabencová
Personální agentura GoodCall, spadající do skupiny GoodGroup, slaví 10. výročí na trhu. Za poslední dekádu firma našla práci 10 000 zájemcům o zaměstnání a spolupracovala sestovkamifirem. Přečtěte si, jak skupina GoodGroup přispívá k pokroku na pracovním trhu.
Personálka, která tu ještě nebyla
Skupina GoodGroup odstartovala svůj příběh 12. března 2014, kdy se Milan Novák společně s José Kadlecem rozhodli osvěžit přístup k náboru na českém pracovním trhu. „Naším cílem bylo již od začátku aktivně tvořit pracovní trh, přinášet inovace a prolomovat zastaralé přístupy v náboru, které již nefungují, a tím rozvíjet hodnoty našich klientů,“ vysvětluje Milan Novák, CEO personální agenturyGoodCall. Na rozdíl od ostatních personálek GoodCall už před deseti lety stál na myšlence technologií, marketingu a proaktivního sourcingu. Není divu, že tak agentura v průběhu let začala pracovat s velkými společnostmi jako T-Mobile, Coca Cola, Asahi, Škoda Auto nebo Siemens a nabízet jim ojedinělá řešení na míru. Ve skupině GoodGroup aktuálně pracuje 140 zaměstnanců v České republice a na Slovensku. Skupina dosahuje obratu 180 milionů korun.
Vzdělávání HR profíků
Pod křídly zakladatelů vznikla hned zkraje značka Recruitment Academy, která od roku 2014 vzdělává a mění přístup HR odborníků na pracovním trhu.Za posledních deset let společnost proškolila globálně přes 30 000 HR profesionálů a manažerů. Jako jediná organizace ve střední Evropě nabízí expertní certifikáty – Certified Sourcer & Certified Recruiter.
Největší HR soutěž v České republice
Aby vedení GoodGroup dostálo svého závazku v oblasti inovací, založilo Recruitment Academy Awards –soutěž, která každoročně oceňuje nejlepší projekty v rámci HR marketingu a employer brandingu. Akce si klade za cíl inspirovat firmy k zlepšování vlastních náborových procesů. Každý ročník tradičně vrcholí slavnostním galavečerem, kdy jsou vyhlášeni jednotliví vítězové.
Digitalizace náboru v 8 zemích světa
Pár měsíců po založení se zakladatelé GoodGroup zaměřili na digitalizaci náboru. Pod značkou Datacruit vyvíjí software, díky kterému se náboráři nadobro rozloučili s excelovými tabulkami. Společnost přišla s moderní platformou, kterou zvládne intuitivně ovládat každý personalista. Systém dnes ulehčuje stovkyvýběrových řízení denně avyužívájího firmy v8zemích světa. Na českém rybníčku se k němu hlásí např. Rohlik, CreativeDock nebo Dr.Max. V roce 2020 se značka Datacruit dokonce objevila na listině prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50.
První kniha o umělé inteligenci v HR na českém trhu
To, že v GoodGroup milují technologie potvrzuje i fakt, že jeden ze zakladatelů José Kadlec vydal knihu zaměřenou na využívání umělé inteligence v náboru. Jeho dílo HR ROBO SAPIENS shrnuje praktické tipy, které ocení každý, kdo si chce v následujících letech udržet práci v HR.
Nedostatek ajťáků? Posvítíme si na to
V roce 2019 se GoodCall spojil s nadnárodní společností Microsoft za účelem bojovat s nedostatkem IT specialistů na trhu. Výsledkem spolupráce se stal program ITjede.cz, který nabízí bezplatné vzdělávání v oboru IT. Tým odborníků následně pomáhá absolventům školení najít práci ve sféře IT.
Když během covidové krize mnozí zaměstnanci zažívali poprvé výhody práce na dálku, v GoodCallu znali tento přístup už přes 5 let. „Způsob hybridní spolupráce a nastavení si vlastních pravidel pro práci funguje v GoodCallu takřka od samotného vzniku společnosti,“ potvrzuje Iveta Štěrbová, která pracuje v GoodCallu na pozici HR Business Partner přes 8 let.
Práce pro všechny
Jako leader jde personální agentura GoodCall příkladem v oblasti diverzity a inkluze. Firma dává příležitosti všem sociálním skupinám – mezi zaměstnanci se hojně najdou např. studenti, cizinci nebo maminky na mateřské. V roce 2024 se firma navíc připojila k instituci Pride Business Forum, která již 12 let usiluje o zlepšení pracovních podmínek pro LGBT+ komunitu v České republice.
Více se o personální agentuře GoodCall dozvíte na www.goodcall.eu.