Aktuální změny na LinkedIn profilech | HIRECONOMICS #3
LinkedIn se nám všem v poslední době častěji a častěji mění pod rukami. Po velké změne nejen vzhledu, ale i funkcionalit ze začátku roku 2017, jsme před pár málo měsíci zažili změnu vizuální stránky u vyhledávače (tzv. People Search). A nyní zažíváme změny na samotných LinkedIn profilech.
Jak vypadá současný LinkedIn profil a co se na něm změnilo?
Předem nutno říci, že stejně jako v nedávné změně vzhledu vyhledávače se jedná pouze o změny vzhledu, nikoliv funkcionalit. Přesto z něj plynou určité kroky, které budete muset pravděpodobně podniknout.
- Fotografie a hlavička profilu se posunuly ze středu do levé části. Z toho vyplývá, že v hodně případech bude nutné předělat vzhled top banneru. Jeho velikost je stále stejná a to 1584x398 pixelů.
- Sekce Souhrn (Summary) začala dávat opět větší smysl. Po změně z minulého roku zůstaly ze souhrnu v náhledu pouze 2 řádky. Nyní jsou 3 a hlavně jsou viditelnější tzv. rich media prvky jako obrázky, videa, prezentace, aj. Určitě doporučuji využít, protože těch vizuálních prvků není na LinkedInu hodně a je potřeba využít každou možnost.
- Ke kontaktním informacím o vašich spojeních 1. stupně se teď dostane kliknutním na See contact info. V minulé verzi měli lidé problém tyto informace v pravé části profilu najít.
Osobní branding je v každodení práci recruitera velmi důležitý a podle mě jeden z nejpodceňovanějších faktorů dneška. LinkedIn je jedním z elementů, jak se na tento faktor zaměřit, tak mu dejte více láskyJ
Podívejte se na celý třetí díl show Hireconomics:
Happy hunting!