Menu

Budoucnost náboru: Digitální dvojníci na pohovoru

 Svět náboru se v posledních letech díky technologiím celkem dramaticky mění. A to především díky umělé inteligenci, která proniká do všech odvětví. Jedním z nejnovějších trendů AI, který lze využít i v oblasti HR a náboru, je nasazení digitálních dvojníků během pohovorů. Představte si, že místo tradičního pohovoru s reálným…
Číst dál...

Čtyřdenní pracovní doba v Česku: Sen, nebo realita?

V posledních letech se téma čtyřdenní pracovní doby stává stále aktuálnějším. Zatímco v některých zemích, jako je Island nebo Nový Zéland, se s ní již setkáváme v praxi, v Česku se stále jedná spíše o vizi. V tomto blogu se podíváme na argumenty pro a proti zavedení kratšího pracovního týdne…
Číst dál...

Jak se lépe soustředit na práci v digitálním světě plném rozptýlení?

Stává se vám, že ztrácíte koncentraci u běžných pracovních úkolů? Ani není divu. Máme kolem sebe mnoho rušivých elementů, které nás lákají k nekonečnému procházení sociálních sítí, kontrole e-mailů, zpráv a dalších upozornění. Tato digitální rozptýlení mohou zásadně ovlivnit naši produktivitu v práci a my odcházíme domů s pocitem, že jsme…
Číst dál...

HR akce 2024

I tento rok vás čeká mnoho zajímavých HR akcí, na kterých si můžete rozšířit své znalosti, načerpat inspiraci a propojit se s dalšími odborníky z oboru. Podívejte se na přehled těch nejdůležitějších HR událostí a začněte si plánovat místo ve svém kalendáři.  Recruitment Academy Awards 2024 Soutěž Recruitment Academy Awardspředstavuje nejlepší…
Číst dál...

7 tipů, jak budovat lovebrand

Lovebrand. Co to vlastně znamená? Lovebrand je značka, kterou lidé nejenom milují, ale i s ní názorově souhlasí a rezonují s její hlavní myšlenkou. Lovebrandy mají schopnost oslovit své zákazníky na hlubší úrovni, což vytváří oboustrannou loajalitu a zajišťuje, že se zákazníci/klienti budou vracet.Budování lovebrandu: Stanovení jedinečné identity Každý lovebrand…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz