Menu

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn 4. díl

Začaly se množit dotazy, kdy vyjde další díl tohoto seriálu. Tímto se omlouvám všem, které jsem nechal tak dlouho čekat. Tento díl přímo naváže na ten předešlý, který rozebíral vyhledávání kandidátů pomocí tzv. Boolean operátorů. Ty dokončíme a ukážeme si nějaké další konkrétní příklady jejich využití z praxe.  Po operátorech…
Číst dál...

Pracovat na mateřské - ANO či NE?

Pracovat na mateřské – ano nebo ne? Skloubit péči o malé dítě s prací, nebo si dát na několik let od práce pauzu? Toto dilema dnes řeší stále více rodičů na mateřské či rodičovské dovolené. Je vůbec možné pracovat, a přitom dítě v ničem nezanedbávat? V České republice je, narozdíl…
Číst dál...

Nábor zaměstnanců - od psacího stolu k mobilním aplikacím

Personalisté, specialisté náboru, headhunteři či hledači talentů si ještě před pár lety vystačili s několika základními nástroji. Psacím strojem, šanony s dokumenty a telefonem. Do příchodu stolních počítačů, později podnikových informačních systémů a následně Internetu se jednalo o naprosto standardní vybavení personalisty. Počítače, elektronizace dat a hlavně Internet však práci…
Číst dál...

Firemní prezentace na LinkedInu - přeceňovaná nutnost

 Prezentace společností pomocí tzv. firemních LinkedIn stránek (LinkedIn Company Pages), případně placených kariérních LinkedIn stránek (LinkedIn Career Pages) považuji za přeceňovanou nutnost. Společnosti od nich očekávají více než mohou aktuálně nabídnout, ale zároveň je nutností je mít. Dále vysvětlím proč. Prezentace společnosti začíná na osobních profilech jejich zaměstnanců. To je…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz