Menu

68 % firem vnímá employer branding jako nástroj k přilákání kandidátů

  Nízká nezaměstnanost představuje na českém trhu i nadále výzvu pro firmy, které se snaží přilákat a udržet kvalifikované zaměstnance. Jedním z klíčových nástrojů v tomto boji se stává HR marketing. Z posledního průzkumu od společností Recruitment Academy a Edenred Česká republika mezi 117 společnostmi vyplývá, že více než polovina…
Číst dál...

ChatGPT a OpenAI: Využití v oblasti HR

Technologie jdou stále dopředu a pomáhají lidem zefektivnit práci v mnoha oblastech. Jedním z takových pomocníků je i ChatGPT a OpenAI, který se začíná využívat i v oblasti HR. I když je umělá inteligence v náboru stále novinkou, už nyní se ukazuje, že tento model může být v této oblasti…
Číst dál...

Proč není vyhoření pouze stav, ale cesta

  Burnout neboli syndrom vyhoření – fenomén, který s námi existuje již mnoho let, ale až teď se ho učíme pojmenovávat, řešit a hlavně mu předcházet. Právě syndromu vyhoření se věnuje nová nezisková organizace, Nevyhasni. Přečtěte si, jak se podle nich jednotlivé fáze vyhoření projevují a jak pomáhají jednotlivcům, kterým vyhoření…
Číst dál...

Úspěšná digitální kampaň podle Roberta van den Bloma

Richard van der Blom je renomovaný odborník na digitální marketing a zakladatel konzultační společnosti The Influencers Movement. Jeho odborné znalosti a zkušenosti pomáhají firmám po celém světě využívat moderní digitální nástroje a taktiky k úspěšnému rozvoji jejich obchodních aktivit. V tomto článku se zaměříme na několik tipů, které Richard van…
Číst dál...

Jak se chová generace Z na trhu práce

Generace Z se na trhu práce chová odlišně od předchozí generace mileniálů. Zatímco mileniálové často hledají zaměstnání, které by jim dávalo smysl a splňovalo jejich hodnoty. Generace Z je více orientovaná na finance a stabilitu. Často se také snaží najít práci, která jim umožní mít flexibilní pracovní dobua pracovat z domova.…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz