Menu

Co jsme si odnesli z Evolve Summit 2019

Evolve Summit 2019 - další úžasná a obohacující akce je za námi. Letošní ročník této významné konference zaměřené na svět HR a recruitmentu byl především ve znamení automatizace, online světa a generace Z, která se stále častěji dostává do popředí diskuzí a fór. Tento ročník ukázal, jak se Evolve Summit vyvíjí a přizpůsobuje. Od čistě sourcingové agendy se přešlo také k tématům týkajících se employer brandingu, udržení zaměstnanců i developmentu juniorních kolegů.

Evolve Summit 2019 byl rozdělen na tři hlavní stage a každá z nich přinesla mnoho nových poznatků, nápadů a ukázek nových technologií. Do paměti se nám nejvíce vryla Underground Stage, kde jsme mohli vstoupit do virtuální reality, ve které jsme si vyzkoušeli, jak správně sedět v kanceláři, jak se správně protáhnout, nebo jak procvičit náš unavený zrak. Nedílnou součástí konference (na kterou se vždy všichni tajně těší) bylo také skvělé občerstvení a výborná káva, která nám všem dodávala energii na další přednášky a meetupy.

Experience Stage a Innovation Stage byly dějištěm hlavního programu. Za nás bychom rádi „vypíchli” dle našeho názoru ty nejzajímavější přednášky. Tou první byla přednáška Karolíny Presové, která se věnovala „online dětem”. Provedla nás světem dětí, pro které je běžné již ve dvou nebo třech letech ovládat technologie jako je mobilní telefon či tablet, a proto si musíme uvědomit, že tato generace bude pro svoji spokojenost a úspěšnost potřebovat právě tyto moderní technologie. Zároveň zmínila velmi zajímavou věc, a to, že tato generace se začíná velmi připoutávat k online formám komunikace a je tedy možné, že budou preferovat právě tuto formu kontaktu před osobním setkáním. Paradoxem však zůstává, že se právě tyto děti cítí většinou osamělé.

Podobnému tématu se věnoval i další speaker, Petr Skondrojanis, který se zaměřil právě na to, jak generaci Z zaujmout. Hovořil o tom, že moderní technologie nabízejí velkou flexibilitu a bezpočet možností propojení a zážitků, a že tuto flexibilitu a možnosti bude generace Z hledat i v pracovním životě, například v podobě home officů, dalšího vzdělání a samozřejmě profesního povýšení. Online svět je místo neomezených možností a generace Z bude a již je právě ta, která bude to samé hledat i v reálném životě.

Od online dětí a generace Z jsme se během dalších přednášek přesunuli k vytváření osobního brandu a do oblasti marketingu a jeho využití pro obsazování složitějších rolí. Matěj Matolín nám ukázal strategii STRV a jejich styl oslovování kandidátů přes marketingové kampaně, články a eventy. Oslovování se věnoval i námi poslední vybraný speaker, Jan Tegze. Ten představil svůj research, který se věnoval trendům v oslovování kandidátů a jejich vyhledávání, podložený ročním sběrem dat.

Evolve Summit 2019 jednoduše předčil naše očekávání a nabídl nejen zajímavé přednášky, ale také skvělou příležitost setkat se s kolegy i konkurencí, a poskytl prostor vzájemně sdílet zážitky z jiných akcí, naše strategie a prodiskutovat současné trendy v recruitmentu a HR.

Těšíme se na ročník 2020!

Poslední aktualizace pátek, 20 prosinec 2019 10:48

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz