×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 360
Menu

Kariérní web dnes otevírá první dveře do vaší firmy

  • Autor článku  

 

Důležitost HR marketingu při náboru lidí je stále diskutovanější a palčivější téma. Doba tištěných brožur a letáků je nenávratně pryč. Prvním krokem potenciálního uchazeče o práci se stává web společnosti, případně její profil na sociálních sítích. Zde už pak rozhodují vteřiny o tom, zda uchazeče zaujmete natolik, aby se o práci ve vaší společnosti ucházel. A to je pro zaměstnavatele při současné nízké míře nezaměstnanosti stále náročnějším úkolem.

Náborový specialista skupiny AXA v ČR/SR Jakub Lisner se v nedávné době podílel na spuštění kariérního webu kariera.axa.cz se s námi rozhodl podělit o nejzajímavější fakta a tipy, která i vaší společnosti mohou pomoci najít ty nejlepší kandidáty pomocí online světa. Nové kariérní stránky jsou investicí, která se v budoucnu projeví nejen jako zdroj kvalitních a relevantních kandidátů, ale také jako skvělý nástroj pro budování značky zaměstnavatele.

„Už od začátku tohoto projektu jsme věděli, že naší společnosti chceme dát na kariérním webu lidskou tvář a vyhnout se zažitým klišé. Základním kamenem stránek jsou tedy naši zaměstnanci, se kterými se kandidát setká buď při náborovém procesu nebo přímo v kancelářích, pokud se přidá k našemu týmu. Ti se prezentuji jak v profesní, tak osobní rovině,“ popisuje hlavní ideu projektu Jakub Lisner.

clanek

Obrázek 1: Detail pozice obohacený o video regionálního ředitele

„Každou prezentovanou pracovní pozici lze individuálně upravit. Ke každé nabídce můžeme zvlášť doplnit video, obrázky či jiná multimédia, která kandidátovi usnadňují výběr dalšího kariérního kroku. Personální oddělení může pozici lépe prezentovat a objasnit nejen požadavky na kandidáta, ale také firemní benefity a výhody, které s danou pozici souvisejí. Tento způsob prezentace pracovního místa je na českém trhu zatím spíše ojedinělý. Nezbytností celého projektu je vyšší míra zapojení a nasazení celého HR týmu, než bylo dosud obvyklé,“ vysvětluje Zdeněk Bajer ze společnosti Datacruit, která měla na starosti přípravu a spuštění internetových stránek kariera.axa.cz.

„Na portálu najdete mnoho medailonků zaměstnanců z různých oddělení. Neprezentujeme jen jejich profesní tvář, tu si každý může najít na sociální síti LinkedIn. Kolegové totiž představují i své zájmy a zajímavosti ze soukromého života. Použili jsme jak psanou formu, tak video. Při proklikávání se rozhodně nebudete nudit – vždy narazíte na nový obsah, který má za úkol kandidátovi pomoci rozhodnout se, jestli je naše společnost správou volbou pro jeho další kariérní růst,“ doplňuje Lisner.

Web skrze obrázky a videa bez zbytečné „omáčky“ prezentuje firemní kulturu, ale také profesionalitu a tradici, kterou v tomto oboru společnost na českém trhu reprezentuje už 10 let. Inovace a moderní přístup k HR marketingu jsou skupině AXA vlastní. Obor pojišťovnictví se může zdát pro mnohé nudným, ale AXA vás na svém kariérním webu snadno přesvědčí, že toto zažité klišé již dávno není pravda.

„Chceme zbořit mýtus o tom, že lidé zaměstnaní v našem oboru jsou znudění kravaťáci bez tváře a smyslu pro humor. Snaha zlepšovat se v tom, co děláme, jde ruku v ruce s pozitivní atmosférou na pracovišti a přátelskými vztahy v týmu. To se pomocí našich stránek snažíme přirozenou formou prezentovat,“ zakončuje Lisner.

 

Poslední aktualizace středa, 27 červen 2018 11:34

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz