ProByznys 12.5. 2015 | Špičkové manažery mohou nalákat i malé firmy. Představují pro ně "dobrodružství"
- Autor článku Zuzana Bártová
Špičkoví manažeři a specialisté jsou na pracovním trhu nedostatkovým zbožím. Pro malé a střední firmy to platí dvojnásob, většinu odborníků jim totiž odlákají velké korporace. Názory zkušených headhunterů a odborníků z oblastni personálních služeb přináší ProByznys.info v tomto článku.
Firma musí být schopná přesně popsat benefity a výhody, které u ní daný jedinec může získat. S tím má zkušenosti například Milan Novák, CEO společnosti GoodCall, která se zaměřuje na oblast recruitmentu. "I malá firma má šanci zaujmout vysoce postaveného manažera, setkáváme se s tím často. Vždy ale celý proces začínáme jasnou definicí konkurenčních výhod, které následně komunikujeme možným kandidátům. Pokud má firma co nabídnout, nezáleží na její velikosti a my se nebojíme oslovit i vysoce postavené manažery v korporacích. Protože právě tam se může najít člověk, kterého menší a flexibilnější firma osloví."
Jeho slova potvrzuje i spoluzakladatel agentury GoodCall Josef Kadlec. "Máme příklady z našeho okolí, kdy šli vrcholoví manažeři pracovat do menší společnosti za třetinový plat jen proto, aby jim dávala jejich práce smysl a viděli její přímé výsledky. Pracovat pro menší společnost je větší dobrodružství, protože v korporaci už je většinou vše dané nastavenými procesy," zamýšlí se Kadlec. Největším lákadlem tak bývá možnost seberealizace, flexibility a určitá manažerská svoboda rozhodování, která v korporaci nemusí být reálná.
Celý článek naleznete zde: http://probyznysinfo.ihned.cz/lide-a-personalni-rizeni-zamestnanci/c1-63962420-spickove-manazery-mohou-nalakat-i-male-firmy-predstavuji-pro-ne-dobrodruzstvi