Menu

Jak budovat spektakulózní brand na LinkedInu [prezentace]

Josef Kadlec Josef Kadlec

Josef Kadlec, zakladatel a CEO Recruitment Academy, se zůčastnil vyhlašování výherců o nejatraktivnější zaměstnavatele v rámci Universum Awards. Jeho přednáška Jak budovat spektakulózní brand na LinkedInu ukazovala velmi prakticky na příkladech a případových studií z českého prostředí, jak využívat sociální sítě včetně LinkedInu k budování silné značky zaměstnavatele.

Josef jako příklady konkrétních recruitment kampaní uvedl např. společnosti Siemens, 2N nebo společnost GoodCall, kterou spoluzaložil, a která díky sociálním médiím vyrostla za 2 roky z 0 na 64 zaměstnanců a stala se vyhledáváným zaměstnavatelem na českém i slovenském trhu.

Recruitment Academy ve spolupráci s Universum Global a Veronikou Hlaváčovou chystá na začátek června kurz Recruitment & HR marketing: Techniky budování značky zaměstnavatele v praxi, kde budete mít šanci vidět Tomáše Rašnera, Josefa Kadleca a zmíněnou Veroniku Hlaváčovou a dozvědět se, jak prakticky aplikovat marketingové postupy v recruitmentu, tvořit recruitment kampaně a celkově systematicky budovat značku zaměstnavatele. Více informací se ještě dozvíte.

 

Poslední aktualizace čtvrtek, 07 duben 2016 11:39

Přidejte komentář

Ujistěte se, že jste zadali (*) požadované informace pokud není uvedeno jinak. HTML kód není povolen.

Nahoru
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz