×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 367
JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 364
JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 360
Menu

Jak na video screening kandidátů bez Skypu nebo Hangouts | HIRECONOMICS #9

  • Publikováno v Návody
  • Autor článku
Možná jste se již s tímto problémem setkali. Máte provést screening kandidáta nebo s ním udělat pohovor, kandidát ale nepoužívá Skype nebo Google Hangouts. Přestože technologie VoIP je již v tomto průmyslu považovaná za standard, někteří ji zkrátka nepoužívají. Možná ji nesmějí používat na svých pracovních počítačích nebo jen nevědí, jak ji efektivně…
Číst dál...

Jak vyhledávat zahraniční kandidáty | HIRECONOMICS #8

Tento díl se nebude točit jenom kolem rekrutování cizinců ze zahraničí, ale také o rekrutování cizinců na nějakém místním trhu, stejně tak získávání kandidátů ze zahraničí zpět do jejich země nebo prostě jen hledání kandidátů v určité oblasti se znalostí cizích jazyků. Když jsem školil svoje, ale i externí talent…
Číst dál...

Oslovujte kandidáty videem na dva kliky | HIRECONOMICS #7

O metodě tzv. Video Sourcingu jsem již napsal dost. Jedná se o použití videa v recruitmentu, ale ne pro inbound recruitment jako např. kariérní videa, ale pro přímé oslovování kandidátů (outbound recruitment). Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit radikální zvýšení response rate kandidátů i na nejtěžší pozice v software developmentu. Na…
Číst dál...

3 způsoby, jak zdokonalit pracovní inzerát | HIRECONOMICS #6

  • Publikováno v Návody
  • Autor článku
Pracovní inzeráty (job posts) jsou klíčovým prvkem employer brandu. Jejich podoba a schopnost zaujmout kandidáta určuje, jak si vaši firmu kandidát zapamatuje a výrazně ovlivňuje i úspěšnost náborového procesu. Existuje mnoho pravidel a doporučení, o kterých jsme na školeních už všichni něco slyšeli. Kouzelný recept na skvělý inzerát však neexistuje.…
Číst dál...

Poezie na LinkedInu? Příklady zveršovaných konverzací s kandidáty | HIRECONOMICS #5

  • Publikováno v Návody
  • Autor článku
Tématem tohoto článku bude problematika oslovení na LinkedInu. Bude to opět zejména o příkladech, v tomto případě příkladech konverzací, které vedu se svými kandidáty. Představa, že kandidáti odepisují na každou nabídku, je velice vzdálena realitě. Dokonce tak vzdálená, že i negativní odpověď můžeme dnes považovat za úspěch. LinkedIn se v…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz