Menu

24.7.2014 - Další náborové kolo Recruitment Academy pro studenty, ale i maminky na mateřské

  Nábor studentů do Recruitment Academy je velmi náročný a určitě není pro každého. Ne každý personalista může být kvalitní, efektivní a konkurenceschopný recruiter. Pro vybrané kandidáty z řad studentů a absolventů máme připraven program, který revolučně změní pracovní trh, recruitment a práci se zaměstnanci. To vše s mezinárodním přesahem. Termín dalšího…
Číst dál...

Nejžádanější kurz social media recruitmentu vyjímečně se slevou 30 % (pouze do konce května)

LinkedIn oslavil prolomení hranice 300 miliónů uživatelů a při této příležitosti jsme pro vás ve spolupráci s Recruitment Academy připravili vyjímečnou akci, kdy můžete získat bezkonkurenčně vyprodávaný kurz LinkedIn pro personalisty: Pokročilé techniky náboru zaměstnanců na sociálních sítích za zvýhodněnou cenu 6 800 Kč místo původních 9 800 Kč. K tomu i…
Číst dál...

Již 28. května v Brně. Kurz pokročilých metod náboru zaměstnanců na LinkedInu

LinkedIn je nejvlivnější sociální síť, která nemá mezi ostatními sociálními médii konkurenci. Toto platí především v prostředí České a Slovenské republiky. Nezávislý expert a průkopník problematiky náboru zaměstnanců pomocí LinkedInu a první LinkedIn recruiter v ČR, Josef Kadlec, odhaluje své know-how. Konečně máte možnost využít unikátní kurz speciálně navržený pro…
Číst dál...

Recruitment publikace na světové úrovni

Světová kniha od českého autora, People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment doporučovaná HR řediteli společností jako IBM, Google, Adecco, Barclays, Randstad, HP, Manpower nebo AVG, která se prakticky ze dne na den stala povinnou četbou každého personalisty snažícího se držet krok s aktuálními trendy v náboru zaměstnanců…
Číst dál...

Bad Boy of LinkedIn

Josef Kadlec byl původně softwarový inženýr, vystudoval ČVUT a pracoval nekolik let pro mezinárodní korporaci. Společnost dlouhodobě řešila problémy s náborem, a protože Josefa Kadlece nejvíc motivují výzvy, tak si založil vlastní IT personální agenturu. Snažil se to dělat lépe, například zveřejňoval, pro koho nové lidi hledá, úspěšné kadidáty dokonce…
Číst dál...
  • ČT1
  • Hospodářské noviny
  • Forbes ČR
  • e15
  • Mladá fronta DNES
  • ihned.cz